No one shines like you do

Riktigt trevlig kväll igår! Mötte upp William och Lucas och vi åkte till Jonas där även Pim och Robin var. Vi var där och spelade spel och förade och vid 11 så drog vi till Hannes och fortsatte med trevligeterna! Sov hos min älskling.
Imorse hämtade mami upp oss och vi åkte till Sickla för lite julshopping. Fick med mig 2 till lillasyster, 1 till brorsan och 1 gemensam till pappa och hans tjej. Så nu måste jag bara köpa till mami, William, något mer till pappa och Linda och något till min lilla lillebror mehe. Hade inte köpt en enda julklapp innan så det är så skönt att ha lite gjort nu! Är i allafall hemma nu och har käkat lite lunch och måste plugga i massa timmar nu -.- Ha en fin lördag! Puss.
bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0