New years eve

Igår blev det myskväll hos William med sista filmen i Sagan om ringen-triologin, så himla bra!! Imorse hämtade mami upp mig och vi åkte till Globen för lite shopping. Fick med mig massa smycken, smink, knästrumpor, tights, iphoneskal, ear-cuff osvosv tills ikväll, nyårsafton!!!!
Är så taggad!!! Ska först käka 3-rättersmiddag hemma med familjen bara. Sen ska jag till min fina vän Max (som bor på min gata typ, såå skönt!!) och föra med grabbarna. Sen vid 22-23 drar vi till nyårsfest hos en fin vän på Kungsholmen! 12-slaget kommer antagligen tillbringas i Rålis eller i stan!
2011 har varit det bästa året i mitt liv hittills. Har verkligen hittat och lärt känna mig själv på ett helt annat sätt, och är så lycklig! Ser verkligen fram emot 2012 och vet att det kommer att bli ännu bättre. Hoppas alla får världens bästa nyår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0