Love is not a word

Liten update om helgen: I lördags var jag hemma hos Max på kvällen med massa trevligt folk! Och igår var jag och mami på min lillasysters dansuppvisning på Kulturama, hur gulligt som helst! William kom till mig på kvällen och sov här.
Idag har jag haft rep i Globen hela dagen, jättemysigt. Slutade inte förens 5 dock.. Hemma nu och har precis käkat middag med familjen + farmor som är här på besök från Skåne, gosegos. Nu måste jag försöka skriva lite på min essä... Skriver senare, puss!
Bild på nya hårfärgen! Nu tänker jag även ställa en töntig fråga som jag inte kommer få något svar på lol: Tycker ni att jag ska vara så blond som innan, ha som jag har nu, eller färga ännu mörkare?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mörkare tycker jag :)

2011-12-05 @ 19:55:52
Postat av: Anonym

Som i lördags cissiiii <3

2011-12-05 @ 20:19:43
URL: http://hofmeijer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Maja; Ja det är den jag har nu! Håller nog med dig :D

2011-12-05 @ 22:00:51
URL: http://ciss.webblogg.se/
Postat av: Bea

Ååh vill se irl!! Men det ser nääz ut!

2011-12-05 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0