Living the dream

Hade världens bästa birthday igår :)) På kvällen käkade jag ute med familjen och William, och sen var det lite födelsedagsparty hos mig med massa trevligt folk. Fick massa fina presenter av familjen och vännerna! Av mami och papi fick jag bl.a en resa till Köpenhamn med William, flyg + hotell två nätter och vi får ta det när vi vill (blir antagligen när det börjar bli lite varmare i typ mars/april), och dessutom fick jag 1 natt på ett japansk spa (visar bilder sen) på onsdag, också med min älskling!
Kvällen blev i allafall vädligt lyckad och jag och William sov där efter. Idag sov vi till halv 3 (????) och sen åkte vi till till Globen för bakislunch på Donken och lite shopping för min del! Fick med mig en ny nyårsklänning och ett underklädesset. Nu är jag hemma och ska käka middag! Pusss
Klänningen jag hade på mig igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0