I named a star after you

Ber om ursäkt för den himla dåliga uppdateringen dom senaste dagarna, men har haft såhääääääär mycket. I tisdags (Lucia) började jag kl 6.20 och hade konserter och gig heela dagen och kvällen. Och igår hade jag bara en lektion i skolan, + att jag gick på mattestugan efter. På kvällen kom min älskling hit och sov här. Imorse hade vi gig igen på Musikmuseét. Sedan hade vi håltimma i 4 timmar som tillbringades på Baresso för matte-plugg med Sarah. Hade nämligen matteprov sista lektionen idag, som jag hoppas gick jättebra. Efter det åkte jag hem till William för att hjälpa honom med hans matte och käkade middag där. Nu har jag precis kommit hem och måste plugga hela kvällen... Uppdaterar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0