For you, I would do it all over again

Sorry för dålig uppdatering... I måndagskväll var jag i allafall på bio med min kärlek och såg New Year's Eve, som var jättebra med sååå många bra skådespelare :) Efter det sov vi hos mig. Och igår morse åkte vi in till Kungsholmen och jag väntade medan William klippte sig, sen gick vi på stan i någon timma. Fick med mig lösögonfransar (nyår), typ "korsett"/underkläder, iPhoneskal (partyskal) och något mer.. Igårkväll blev det en till myskväll med massa chips, godis, läsk och Sagan om ringen. Jag hade bara sett första kvarten innan så det var jättekult, och så ska vi se dom andra någon annan kväll :)
Nu har William precis åkt för att fixa massa och jag har också massa att kirra idag, eftersom att jag fyller år imorgon waaa! SKriver senare, pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0