A light that never goes out

Hemma nu från någon timma i staden med Madde och Skåne-Linus, det var jättemys. Vi fikade på Muffin Bakery (<3333) och eftersom Madi praoade där förut så fick vi 40% rabatt och gratis mumsmums waaa! Efter det gick vi på stan ett tag, fick med mig en navelpiercing, ett par örhängen och ett "stort" halsband till min b-day/nyår :) Imorse var jag i allafall i Nacka med William och hans familj, fick bara med mig en foundation och lösnaglar.
Nu ligger jag nerbäddad i sängen med ett glas färskpressad apelsin/clementinjuice som mami precis gjorde. Ikväll blir det bio med min kärlek. Missar dock Victorias Secret fashion show men det kan man ju kolla på online :)) Skriver sen, pussii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0