You are my heaven

Har inte uppdaterat på jättelänge igen, men vill verkligen hinna umgås och ha kul nu när det bara är 12 dagar kvar tills skolan börjar :( Kom hem från USA i måndags, då blev det restaurang och myskväll med älsklingen, men jag somnade kl 21 mehe... Vaknade kl 4 och kittlade och retade William i 3 timmar innan vi somnade om. På tisdagen var vi och firade min papis flickvän som fyllde 38! Sen åkte vi till staden och uträttade ett ärende. Vi träffade även Jonte och två amerikanare en snabbis. På kvällen var vi några få hemma hos Wille och chillkrökade osv, sov där efter. Igår sov jag typ 30 gånger på dagen... På kvällen var det reunion fika med Sarah och Sigge, mysi! Sen åkte jag hem till älskling och nu har vi vaknat och käkat frulle. Idag får vi se vad som händer, skriver imorgon! Pusssi
Bild på min och Williams glamorösa middag mehe. Lagom söt pojkvän man har som gör hjärtan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0