A world without music is a world without nothing

Yeeeyy, happy girl! I torsdags (förra veckan) när jag är påväg till skolan kan jag helt plötsligt inte lyssna på musik på min Spotify på mobilen. Jag fick panik eftersom jag gör det heela tiden när jag är själv. Jag har inga låtar alls på själva iphonen eftersom jag alltid lyssnar via Spotify. Jag ringde pappa direkt och det hade blivit något fel när han skulle betala Spotify Premium denna månad. Sen var jag borta hela helgen och vi har inte haft tid att fixa det, men ääätligen nu kirrade vi det! Jag kan lyssna på musik påväg till och hem från skolan igen :D:D Är också glad för att jag precis fick smaka gräddglass med nogger i! Så goottt. Random inlägg, i know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0